domingo, 3 de junio de 2012

Ya desde Madrid, y con ganas de Costa Rica

El día 2, fue el día mas bonito de nuestras vidas, ayer tuvimos llamadas y mensajes de felicitación (también resaca) pero ni el mejor de los sueños pensábamos que saldría tan bien ( a todos gracias, gracias por las emociones y por la paciencia con la calor). Ayer Madrid, un magnifico y romántico paseo, y otro momento soñado. Yo intente por todos los medios conseguir una felicitación especial para Carmen, los que la conocéis sabéis que le encanta leer, pues su escritora favorita es Maruja Torres, sabia que la ultima posibilidad era la feria del libro de Madrid, allí estaba....... Momento especial. A las 12 avión y a Costa Rica, os mantendremos informados .....

3 comentarios:

  1. Quina llastima,ja ha vingut i a passat la festa tan desitjada que estaven esperant, pero de veritat quins bonisim record ens han quedat.
    No va faltar detall, no hi ha que preocupar-se pel sol, no n'hi ha per a tant, estava tot molt controlat.
    No es broma però el diumenge em vegueren les mares de uns amiguets de Carlos i em preguntaren,¿ ahir Carlos no vingue al Juniors, passa algo?, Bueno, tenieu que haver vist , la cara que possaren, quan em vaig posar a contar la festorratots que hi havia, jo crec que no s'ho cregueren, pensaven que esta Turule.
    Carmen, quin cosi més detallista, fins i tot a Madrid hi havia sorpresa. Cuidame-lo.
    Jo us perseguiré per Costa Rica, si voleu ajuda, jo agafe el Volido i em plate en minuts.
    Que disfruteu molt.
    Besets. m.carmen

    ResponderEliminar
  2. Segons estic vegen, el que ens informa el blum blum es que en Costa Rica son les 7:58, en Almussafes son les 16:00 ens diu que fa una temperatura de 21º, en Almussafes 32º a la mija sombra, damunt fa un ponet que te cages.
    De veritat ahi esteu de lujo, ja m'agradaria estar a mi.
    Que disfruteu. m.carmen

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Bon dia, quina hora serà per ahi, les 00 de la nit, Hui que vos han donat per a menjar.Jo he sopat pure de verdures ,uns trossets de carn i una bresquilleta de pell de ciruelo.
      Les platjes i el paisatjes sense comentaris, veritat.
      Bueno aprofiteu tot al màxim, que ja queda menys per a tornar a la terreta.
      Besets. m.carmen

      Eliminar